Kepada Teman2 yang dah masuk dunia saya... sudi2 lah sign di guestbook nih...Thanks..

Thursday, June 10, 2010

Sejarah kembali berulang...


CINTA BERSULAM NODA...
"muhasabah diri untuk menjadi yang lebih baik...jangan menodai cinta suci yang Allah telah berikan pada setiap hambanya...terutama ketika mencintaimu ya Allah tuhan pemilik nyawaku..."

2003....2010...?????

Aku semakin lemah....inikah yg dinamakan kemanusiaan...pengorbanan....kasih sayang...???semua yang berlaku berlawanan dengan fitrah kejadianku...aku perlu berfikir dan mempertimbangkan semula kepetusan yang aku telah aku buat sejak lama dulu....aku tidak mampu bertahan lagi...fitnah...tohmahan...penderitaan... siksaan....semuanya menyakitkan...

Pesanan dari ayahanda yang tercinta di Malaysia...
abah : "anak abah jangan asyik menangis jer...kan tgh ckp ngan abah ni..kenalah kuat..abah tau ko bole deq...!!!...setiap hari kalau cakap ngan abah mesti menangis...ceria la sikit...abah selalu mendoakan anak yang paling abah harapkan ni.."

Rindu pada emak dan abah....!!!...hanya merekalah insan yang menyayangiku sepenuh hati....kejadian mereka tidak boleh ditukar ganti....doakanku menjadi seorang anak yang solehah dan mendapat syurga Allah kelak....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...