Kepada Teman2 yang dah masuk dunia saya... sudi2 lah sign di guestbook nih...Thanks..

Tuesday, February 16, 2010

Sweet touch of cinderella

I like it...

...n3 kali nih...more about wedding...aku jauh di perantauan...tapi angn2ku tinggi smpai langit ke7....if xdapat merasa, berangan pon jadila...skrg nih banyak idea baru yang aku dapat n nak share bersama...realiti hidup seorang princess mesti penuh dengan kecantikkan..aku dah tengok banyak pic bride n deco yang menarik...geram...suka sgt2.....bnyk pic yg telah menggugat aku untuk memilikinya...semakin dekat semakin takut...banyak yang perlu diselesaikan...tapi fianceeku jauh di lautan samudera..semoga Allah memudahkan urusan pernikahan kami tidak lama lagi..

Inilah antara pic yang membuat aku tertawan..deco & style wedding sekarang..semua wanita suka dengan kecantikan..Didalam Islam sendiri seorang isteri disunatkan berhias untuk suami mereka..yang penting tidak ada pembaziran dan kita mampu untuk memilikinya...bersabarlah wahai hati..ini semua ujian didunia...sekiranaya ada ruang dan rezeki untuk aku memilikinya...maka syukurlah atas segala2nya kerana diberikan peluang untuk merasa nikmat dunia..hehehe..

reception flower yg tomei..
favor yg sgt cute...
haaa..nila dia cake yg jadi touch of cinderella tuh...huhuhu...mmg cute...
princess arabian style...minatku....



cantik sgt busana nih...

khayalan:




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...