Kepada Teman2 yang dah masuk dunia saya... sudi2 lah sign di guestbook nih...Thanks..

Thursday, February 18, 2010

Jejak nabi Musa a.s...

Get ready for travel to sinai..

Hai sumer.....3 hari lagi PA akan menjejakkan kaki ke jabal nabi Musa alaihissalam, esok PA dh start bermusafir ke Cairo..huhu terpaksa tinggalkan sekejap Princess Akmal World....huhu xsabar rasanyer...nak berdoa di mihrabnyer...Dalam hati hanya tuhan yang tahu betapa PA gembira yang xterhingga....sepatutnya last year PA g ke tempat tuh, tp xder rezeki this year Alahamdulillah Allah makbulkan doaku..nantikan pic PA disana....PA akan mendoakan sumer teman2 PA bahagia didunia dan diakhirat...doakan PA selamat pergi dan selamat pulang..PA akan jejak nabi Musa selama 4 hari insyaAllah.


2 comments:

miliyunir said...

Salam,
PA, Adik DC mili pun ikut sama ke jabal Musa tu.. tlg tengok2 kan ye TQ.., sonok la hgpa ble p berjalan ke tmpat bersejarah..

jariintanku said...

Salam PA...salam Maulidur Rasul dari Kakintan ya...tak sangka nama gelaran PA tu Reha suka...sebenarnya nak tulis penoh panjang sangat jadi Kakintan buat hurf PA je senang he..he...
semoga PA selamat sampai ketempat yang dituju...dan sampaikan salam Kakintan jika sampai kejabal Musa tu...sebut2 lah nama Kakintan agar Kakintan juga dapat kesitu kalau diberikan rezeki olihnya...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...